Tatuering!

Tjoo!

Sitter och funderar lite smått,
ska kanske tatuera mig väldigt snart, men vet inte riktigt vad jag vill göra!
Jag ska nog iaf tatuera vaden tror jag, men är inte säker på det heller.
Någon som tatuerat vaden och kan säga på ett ungefär hur det känns?

Mina funderingar är iaf att jag ska ha en text,
Only the strong survive och något motiv,
men motivet kan jag inte komma på...

Tänkte att jag skulle sätta mig ner och skissa lite,
så kanske jag får lite bättre idéer,
så kan jag ju dessutom kolla igenom alla tatueringstidningar vi köpt.
Så får väl se hur det blir! =)

Har målat en bild som jag oxå funderat länge på om jag ska göra,
men jag veeeet inte,
denna är det iaf, och jag är faktiskt nöjd med den,



Fast den kan jag inte göra om jag ska ha texten,
för texten passar ju inte till bilden...

Sikka jävla problem jag har,
haha, men det är skitsamma, som sagt,
efter att jag städat klart, så ska jag sätta mig ner och skissa lite,
så kanske jag får ut något av det, vem vet!

Nu, tillbaka till städningen,
så jag är tillbaka här senare och berättar hur det gått för mig och mina idéer!
Haha!




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3

jennifer

snygg :D

2009-08-17 / 16:45:09
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/


jennifer

Har du några tatueringar ?:D

2009-08-18 / 15:47:14
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin