God morgon sverige,

Vaknade för en stund sedan, men skulle lika gärna kunna ligga kvar i sängen hela dagen.
Helt ofattbart hur skönt jag sover om nätterna nu, hade jag aldrig trott, men nu när man lägger sig så är det total tystnad och ingen kärringjävel som harklar sig hela nätterna och har TV:n igång på högsta volym, skönt!

På tal om det så kom jag att tänka på när Lella kom till mig och Henke var arg på oss för att vi låg och garvade när han skulle sova, och så blev vi mer och mer irriterade på att kärringens TV var så hög, så jag tassade ner och plingade som en idiot på hennes dörr, och efter en stund så hörde man att hon sänkte TV:n haha!

Nog om det,
nu ska jag fixa lite frukost,
och sedan få någonting gjort.

Har en del i samhäll att göra, för vi har prov på fredag, och jag hoppas på ett bra betyg, men då vill det til att jag
p l u g g a r !



Take Care,

Therese

Ja men hör av dig om hur det blir då :) jag kanske kan ta mig till Borås, men jag jobbar mycket helg nu, slutar däremot runt 12 på dagarna så det kan lösa sig ändå :)

2009-12-08 / 12:18:18
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


Skiiiiipy

härlig design =)

2009-12-08 / 12:18:20
URL: http://skiiiipy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin