Hmm...

Eftersom att Zizzi skröt igår om att hon laddade upp bilder på sina naglar snabbare än mig, så kan jag iaf passa på att skryta om att jag har skrivit mer inlägg än henne idag, haha!
"Dålig du är Zizzi som inte skrivit ett dugg än"
Näe, ska inte vara för elak, hon jobbar ju faktiskt och är inte ledig som vissa andra =D Haha!
(kan tänka mig hur sur du är på mig nu när du kommer läsa detta =) )
Hur som helst så har jag precis duschat och ska nu fortsätta att plugga på samhällen, och efter det.... Så ska jag sitta ner och lösa korsord, deeeet ni! ;)

Nejnej, ingen tantvarning på mig inte...

Anonym

Jag gillar inte Alexandra Kissie men hon sa ju aldrig nått skit om vicktor.

2009-12-08 / 16:20:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin