Shit säger jag bara...

Hela detta jävla samhället ballar fan ut totalt!
Folk hotar varandra över nätet, (moget), killar går på tjejer mer och mer, folk anklagar varandra för varje minsta lilla jävla snesteg, och för vad som än hänt, så blir jag riktigt jävla irriterad!

som jag sa, samhället ballar ut mer och mer hela jävla tiden!

Och kolla bara på tingsholm, där jag faktiskt går,
förut var det så att man blev chockad av att höra att någon var bög/bi/lesbisk, men nu verkar typ 50% minst, av eleverna på tingsholm vara bögar/bi/lesbiska, det blir mer och mer vanligt, måste vara något fel på folket, ELLER!?
Har vanligtvis inte något emot det så sett, men när det gått till sådan överdrift, så äcklas jag totalt!

Jag: Kolla han, vad arg han ser ut!
Hanna: Jessica... Detdär är en tjej, men hon är lesbisk!

Jag: Asså, fan vad han är bögig av sig!
Hanna: Hmm... Han ÄR bög!!

Hanna: Han i kassan där är jävligt snäll...
Jag: Uhm, näe ^o) Han var rutten!
Hanna: Jo men asså, han är bög, men han är jävligt snäll... **** Är kompis med honom, och hon vet det, eftersom hon är bi...

Dessa konversationer är enbart från idag,..
Uuuh, jag ryser, så jävla vidrigt!
Och stackars föräldrar säger jag bara, måste ju vara största skamen som finns att behöva förklara en sådan sak för släktet!
Fan, kom tillbaka till mänskligheten era vidriga ufon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin