Zombie,

Någonting ni aldrig kommer förstå, och som jag inte kan förklara heller.




Öppnade en bärs för en stund sedan, håller på att färga ögonbrynen nu igen oxå, förra gången blev det bra, MEN, dom var ganska tunna och lite ojämna då, men nu har jag fått bra form på dom och dom är inte lika tunna längre, så jag passade på att färga dom nu.
Ikväll blir det väl ganska lugnt, ska typ kika film och ta någon bärs, (jag har ju redan börjat haha), men mer vet jag inte, är för trött för att tänka för mkt, känner själv att jag inte mår bäst av att gå och vara arg och irriterad varje dag,.. Eller.. Två dagar i sträck, så jag får försöka koppla av det nu, och ta nya tag på måndag, men OM dom ifrågasätter mig, då lär det ta hus i helvete!

Therese

Okeej, fullt upp alltså haha :)

2009-12-11 / 21:03:34
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin