En helt vanlig skoldag.

Och för en gångs skull känner jag mig på toppen humör och inget trött alls!

Har förövrigt varit en ganska go dag, även om den varit lång.

Först Matten, som alltid funkar bra,
sedan Engelska, då vi inte hade någon lärare så jag var i verkstan med MarCus ist.
Sedan naturkunskapen, där vi bara satt och lyssna och noterade,
Efter det Pneumatiken, som var förjävla kul, som jag kan berätta om snart,
och sista lektionen var datan, som alltid är lika jävla slapp. =D

Hur som helst,
Pneumatiken idag var som sagt förjävla kul,
Lennart var inte i klassrummet, så grabbarna pillade med overheaden och bad mig testa en sak, (sätta handen nära "föstorningsglaset")
och nog fan brände man sig, så vi testade sätta ett papper där ist för att se om det skulle bränna hål, men ingenting hände, så fick jag tag på den jävla tavelsudden, och satte den där under, och det började ryka som fan direkt =O Damn,
så det typ stank bränt i hela klassrummet, så jag fick kuta ut till mitt skåp och hämta parfym och spraya i hela klassrummet, och det blev förstås oxå väldigt överdrivet, skitsamma, huvudsaken var juh iaf att det inte skulle lukta förjävla bränt när Lennart kom tillbaka till oss. =D
Nog garvade vi rätt mkt allihopa, och Lennart kunde inte förstå vad som var så kul!

Jeje, nog om det nu,
Över halva klassen var borta idag =O endel skolkade, åkte hem mm, och endel kom inte över huvud taget idag, så vi var sammanlagt 7 pers kvar dom tre sista lektionerna,
Men ibland är det gött att vara liten klass oxå! =D

Har fått hem ännu mer skolarbeten nu oxå,
En engelska Läxa,
Engelska glosor till imorn,
Och i naturkunskapen ska jag skriva om vindkraft, igen,

Var sjuk förra tisdagen, så jag var inte med på redovisningen, men det visade sig att dom flesta hade samlat in på tok för lite fakta om olika områden, så det fick bli inlämning ist för grupparbete, men men,
dom jag hade i min grupp är ändå så jävla lama, och då menar jag verkligen det oxå!!
Kommer till skolan, stannar kanske två lektioner och sedan drar hem mm, orkork.

Skitsamma, hade väl inte tänkt att skriva en hel bok här nu, så jag tror jag får avsluta mitt skrivande nu så jag hinner med allt som ska vara klart tills imorn, jag är BRA!




Take Care, JessiCa.



Snart 17 nu =) <3

E.K

haha är det sånt ni gör på lektionerna :p

2009-02-23 / 19:00:11
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin