Söndag.

Brukar ogilla söndagar, men idag känns det ändå rätt okej.

Sitter just nu hos bror och E.K, och AliCia såklart, farsan är här oxå =)
Ska käka här idag så vi blir väl kvar ett tag till här! =)

AliCia har utvecklats ännumera sedan sist, hon utvecklas fort, och hon är sååå söt.
Bara för att jag har världens gulligaste brorsbarn, och jag är stolt! =D

Hopphopp, senare idag ska jag försöka städa iordning lite smått i mitt rum, finns inget som är bättre än att lägga sig i ett nystädat fräsht rum hehe, sedan kommer MarCus upp en sväng oxå, och han ska ta med min x-box oxå, och jag ska spela game cube ikväll, fast på wiit, haha, många spelmaskiner har man ju, men men, det är alltid roligt.

Fick nog sålt min mobil idag oxå, eller, bytte telefon med brorsan så ska han lägga till lite extra emellan sedan när dom fått in mer pengar. =)

Hepp, nu ska jag väl inte blockera datorn mera, men jag kanske skriver mera senare ikväll om jag har något kul att skriva om eller ngt.


Take Care, JessiCa.



Jag älskar dig. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin