Fredagen den 5 Juni.

Dålig uppdatering, men hata mig inte för det!


Skulle egentligen skrivit mer i veckan,
men har inte haft tiden i skolan,
och hos darling finns inget internet,
skulle ha åkt hem häromdagen, om det inte vore för min älskade hund
som skurit upp sitt bakben jävligt illa,
så jag var inte i skolan i onsdags, fick vara hemma med hunden,
gick iväg till skolan igår och städade verkstan och skrev matteprov,
får ett samtal om att Hero har tuggat av bandaget och skit,
så det var bara att åka hem igen och pyssla om det öppna såret,
Fick stanna hemma idag igen med hunden,
men det börjar ge med sig nu,
efter att det blött i tre dagar så varar det bara rejält nu,
men det är tecken på att det håller på att läka som tur är, och det set inte infekterat ut heller,
tack och lov för det!


Hur som helst,
fick förjävla goa besked igår under tiden jag var i skolan
och hade skrivit matte provet,
mitt slut betyg blir VG i matten, känns förjävla bra!
Naturkunskapen vet jag inte än, men tror det gick förjävla bra i det med,
svarade iaf på allting! =)


Nu ska jag iaf ta mig lite mer kaffe,
ta en cigg, städa och vänta på att darling och farsan kommer hem!






Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3

lilja

Grattis till betyget! Duktig du e! =) Fortsätt så! Och pussa hero från mej! =)

2009-06-05 / 21:50:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin