H y l l a F y l l a !

Uuuunderbaaart!



Sitter och dricker bärs just nu,
farsan och Henke sitter och tjatar som satan,
så därför kan jag lika gärna sitta på blogg o.s.v och vara osocial utan att få dåligt samvete!


Jag börjar bli trött som satan, men vadfan,
jag piggnar nog till snart,
hoppas jag iaf =D


Jag kan iaf säga att jag är definitivt trött på folk som säger att jag
A l d r i g  hör av mig.
vad är det för jävla bullshit?
Vem fan ringer vem egentligen?
Jag försöker hålla kontakten så jävla mkt jag kan, men jag lever förhelvete bara på mina 1050 spänn i månaden medans andra får en hel del (enligt mig) från soc,
vadfan förväntar sig folk egentligen?
Tror folk att det är jag som äger en förmögenhet och kan ringa när som helst?
Nej, ni har så jävla fel,
jag har så jävla mkt mindre än er,
ändå är det jag som försöker hålla kontakten och försöker ringa så mkt jag kan!
Ge fan i att jiddra massa jävla skit, för det orkar jag fan inte med!
Det är NI som skiter i MIG,
inte jag som skiter i er,
och sedan när var jag så jävla betydelsefull för er?
Bra jävla fråga!

Skit samma,
fortsätt tro saker,
fortsätt lev på lögner,
och fortsätt lev på era fantastiska jävla liv,
jag försöker iaf, jag gav aldrig upp helt,
låt mig inte göra det heller,
för jag känner att det är nu allt går bra för mig,
så sluta se ner på mig för att jag inte lever på soc,
se upp till mig,
 för att jag är en av dom som vill göra något bra för samhället!



Take Fucking Care!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin