Lördagen den 13 Juni.

Mitt förra inlägg hamnade lite fel där, skulle publicerats igår men blev publicerat idag. =S



Annars, vad händer allt föölk?
Själv sitter jag här framför datorn och gör knappt ett skit,
idag blir det en lugn dag för min del.


Har varit inne hos Bror och E.K en sväng idag,
och AliCia som vanligt utvecklas bara mer och mer! =)
Min andra broder ska sitta barnvakt åt henne själv ikväll,
för Ande och E.K firar 10 år idag, (vad tiden går fooort)
så dom skulle ut och kolla på bio idag och sedan fira med en drink
eller öl.
Skitsamma, ni kan gå in på E.Ks sida och läsa,
hon förklarar nog detdär bättre! =)

http://eekk.blogg.se

Hepp,
nu ska jag nog lägga mig i sängen och mysa till en film iaf,
orkar inte sitta framför datorn och dega mer, =)





Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, Jag älskar dig, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin