Måndagen den 22 Juni!

Eller något i den stilen va?

Jag säger då det, fy heeelvete vilket röjj det har varit,
helt jävla sepeskadat faktiskt, och min röst är typ borta, ja jösses,
För er som orkar läsa,
tyck inte för illa om oss, för vi är inte riktigt normala ibland, men stå uut,
för alla måste väl ha humor, hur skulle annars världen se ut?

Well, jag kan iaf börja berätta att i tisdags åkte jag och Valter och köpte en dator till mig,
en  R O S A  Acer Aspire One, tack som fan, är för jävla glad,
så tack till personal på V.Portalen! <3

I torsdags tror jag, så hämtade Rickard, Lella och Erik mig,
och Lella frågar, "Fan Jessica, kan inte du hänga med till varberg?"
Jag: "Jo förfan, men jag måste bara hem först!"
Så dom hämtade mig här hemma på kvällen, så åkte vi.
Blev massa bärs, och vaknade tidigt på fredag morgon,
det första som gäller är öl, för vi var helt uttorkade, Haha!
Happ, sedan ville vi fräsha till oss, så jag och Lella pös till duschen,
Tro det eller ej, men vi duschade nog 4 gånger den dagen eller ngt...
Joo, fredag morgon,
vi får för oss att gå ut och sola, så vi byter om till bikini,
två jävla stolpskott vinglar ut i bikini, dricker öl, MEN VARTFAN Är SOLEN??!
Äsch, den kommer nog snart tänkte vi, och låg där ute och frös! Haha!
Då var det några andra campare på andra sidan planen som hade sett oss,
för vi gick dit senare för att grilla och dricka bärs, och deras kommentar var,
Var det ni jävla stollar som gick ut halv 8 på morgonen och skulle sola när det var helt molnigt eller?!
Tro det eller ej, det slutade med att dom hängde med oss hem till u-port för att fortsätta supandet,
Lella blev hundbiten, och jag spydde blod på kvällen, så jag skulle duscha, så ramlade jag i duschen,
och slog i mitt huvud i väggen, snacka om blodsmak i hela käften, jävlar!
Och Leah, tjejen som kom med oss hem, blev piercad, så det slutade med átt vi hamnade hos doktorn,
och väl hos doktorn så blev Lella omhändertagen, mitt huvud kunde dom inte göra någonting åt, och Leah ville ha rengöringsmedel, och blatten till doktorn ba: JAA! VI HAR DET HÄR *tar upp en flaska och kollar shockat på den* NEJ FYFAN, DET VAR GLIDMEDEL"!! Hahahaha, flummig jävla doktor alltså!
Och innan vi gick dit så ville vi sepa till det lite, så vi kladdade mascara i hela våra nyllen och skyllde på att det var kol...
Doktorn sa till Lella att hon absolut inte fick hämta ut sin medicin förren idag, för vi var alldeles för onyktra hahaha!
jag säger då det, detta är ett jävla rörigt inlägg, men jag tror ni vet själva hur det kan vara när man ska försöka sammanfatta en fylla som hållt i en vecka...

Folk sa till oss: Vadfan är ni fulla nuuu för? (tidigt på morgonen)
Vårat svar: Förfan, vi måste väl ändå få fira midsommar eller!! =S
Deras svar: Ja, klart som fan, men midsommar var slut för två dagar sedan!
Vi: Ööh, vaaa?! (jävla bra kolla alltså!)

Skitsamma, hinner inte skriva mer nu,
men jag skriver nog ett bättre inlägg ikväll eller ngt, för idag är det storstädning som gäller!

Nu blir det en cigg, sedan sätta igång med viktiga saker.


Gå in på Lellas blogg och läs =)

http://misslella.blogg.se/





Take Care, den oförglömliga fylleristen JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3




Lella

hahahhahaha..

sitter här o as garvar o tänker tillbaka!

Måste göras om .. kanske om två veckor ju :D

2009-06-22 / 13:26:12
URL: http://misslella.blogg.se/


jennie Lundberg

sv; haha aa visst var den! ;D tack så mycket :)

2009-06-22 / 19:39:31
URL: http://jennielundberg.blogg.se/


Ante

haha de är så midsommar ska firas ;D

2009-06-22 / 20:12:33
URL: http://underbaraante.blogg.se/


Kurt ohlsson

krummelurer:O

2009-06-22 / 20:25:08

Ante

svar: haha kan ja tänka mig ;D ne Andreas heter ja , hittade din blogg så ja läste den bara ^^

2009-06-22 / 20:29:27
URL: http://underbaraante.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin