Redan kväll!

Och jag har städat bort min dag! =(


Näe så illa är det inte,
jag skippade att städa mitt rum, för det är ingen mening med det eftersom mitt tak inte är lagat än,.. (bortförklaring på lathet)
Men jag har städat köket och toaletten iaf, och tvättat som en stolle, så bra är jag! =)

Om typ en halvtimme eller ngt hade jag tänkt att ta mig ut på en långpromenix med Hero iaf, kanske ta en runda i skogen, för skog finns det gott om här! =D

Och damn,
igår var jag huuuur trött som helst, men väntade samtal så låg vaken ett bra tag iaf, och när jag väl skulle sova, så kom tankarna upp om helgens galenheter, så jag låg och asgarva för mig själv, Hero blev jättearg för att hela sängen skakade så han la sig på golvet, sedan var mina och Lellas sms igång, så det blev inte mkt sova, men när jag vääl lugnat ner mig så fick jag upp hunden i sängen igen! =D

Innan idag åkte jag, Lella och Erik till fristad för jag behövde köpa hundmat, sedan när jag kom hem fortstatte jag tvätta och sedan tog jag mig en vaaarm dusch, det behövdes!

Men men,
nu ska jag ut och ta mig en cigg, sedan får jag väl se vad som händer!

http://misslella.blogg.se


Take Care, JessiCa.




Henke, <3

Ante

svar: haha menart , din blogg rockar ;D

2009-06-22 / 20:42:54
URL: http://underbaraante.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin