Soool!

Fan vad gött när det är bra väder ute, någon mer än jag som blir sådär överlycklig eller? =D


Näe men bra väder är fan på tiden,
frågan är bara hur länge det kommer hålla i sig?
Jag fick höra innan idag att det bara ska hålla i till torsdag?
Hmm, gör det bara det så blir jag fan tokig!
Vi är snart inne i Juli och har änsålänge typ bara haft pissväder! >.<
Skit, skit, skit. . .


Tänk ist när man var liten, sommaren var alltid kanon bra och man kunde bada typ varje dag,
som jag minns det iaf?
Eller så är bara minnet vad jag tror,
men jag är rätt så säker på att somrarna var fan så mkt bättre innan än nu!

Och vintrarna,
det var alltid sådär mkt snö,
och nu dom senaste vintrarna så har det i princip ara varit slask och regn, och snö i max en dag undefär,

näe, dessa klimatförändringar tar fan kol på mig tror jag,
jag VILL ha sommar, Jag VILL ha sol,

Och på vintrarna, speciellt på julafton SKA det vara snö!
Nog för att jag inte är lika glad i snö nu som jag och dom flesta andra tyckte när vi var mindre, men ändå.

Nu är solen framme, och låt den förfan få vara det!



Fan vilken klagodag,
men det är sånt som händer,
men nu ska jag iaf inte klaga mer,
för nu är trots allt solen framme,
och när solen är framme, då är jag förjävla happy! =D







Take Care, JessiCa.





Henke Darlo, <3

Lella

du ba " jag tror jag är en metrolog" och en onyckter väderpratare:D<3

2009-06-23 / 13:01:25
URL: http://misslella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin