Torsdagen den 11 Juni.

Wohoo, tidigt inlägg!


Yes,

orkade aldrig ladda upp bilder på vad jag beställt igår,
och nu hinner jag nog inte göra det heller,

snart pyser jag iväg till skolan för min sista dag,
ska typ lämna in alla böcker och skit hade jag tänkt,
och om det nu är sant som Jocke säger,
att vi ska städa hela dagen oxå,
så kan dom glömma det,
vi har fan fått städa det mesta,
det jobbigaste!

Verkar inte som dom andra klasserna har fått städa
ens hälften av vad vi har gjort...
Kasst,
och jag vägrar städa mer helt enkelt!

Om typ en halvtimme går min buss,
och nu har jag inte ett skit mer att göra,

visserligen skulle jag tagit tidiga bussen idag,
men kunde inte somna igår,
så jag tog en sömntablett,
men funkade fan inte förrens nu på morgonen verkar det som,
för imorse när jag gick upp så fick inte ens kaffe mig att vakna till,
skit!


Wellwell,
med tanke på att jag inte har något att göra
så kanske jag kan ladda upp bilder iaf! =)




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin