Fredag igen!

Shit vad tiden går fort!

Yep,
Typ 11 veckor kvar till sommarlov om jag inte räknat fel,
jäävligt nice faktiskt! =D

Jahoja,
just nu sitter jag här, dricker lite öl och lyssnar lite musik,
ska väl snart ut och spela med brorsan och farsan skulle jag tro! =D

Veckan för övrigt har varit ganska lugn,
varit i åsarp hela veckan,
Hero kastrerades i onsdags oxå, det gick bra och han verkar vara rätt okej nu oxå,
värsta för honom var väl på torsdag morgon, då låg han bara och gnällde,
men men, nu är han pigg igen och lika glad i att hoppa upp och trängas i sängen! =D

Idag drog jag direkt in till borås efter skolan och upp till bror på en kopp kaffe,
ibland är det ganska så kul att man bara får för sig en sak och sedan gör det. =)
Kul att träffa dom iaf, för jag har inte träffat dom på ett tag nu,
och AliCia utvecklas bara mer och mer för varje dag,
hon kan juh känna sig lyckad som har sådana underbara föräldrar som hon har,
för både Ande och E.K sköter allting perfekt! =)

Well well,
Matte kom hit idag och han stannar hela helgen,
riktigt kul faktiskt, och Cleo har han med sig, så jag var nyss ute på en promenix med henne! =)

Lella fyller år idag oxå, blir hela 19 år,
du börjar bli gammal tant! =D
Naaw, så farligt är det juh inte, för nu är du ännu närmare 20 och systembolaget! =D
Grattis som fan iaf gumman! =D


Men men, nu ska jag iaf ta och slita mig från datorn tror jag nog,
tror iaf att det blir bloggande imorn igen,
är juh inte direkt kung på att skriva varje dag.

Men men, who cares?



Take Care sepebarn! =D
Puss.






Jag Älskar Dig Som Tusan! <3
Snart 18 månader babe. =)

Lellilell

haha vadå tant =O .. Vill du mej ngt snörunge xD.. ne för gumman du fyller faktiskt 19 snart me ;) <3<3

2009-03-31 / 12:40:20
URL: http://misslella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin