Onsdag,

Och möten mm.

Mkt positiv, men oxå negativ dag.
Blir så jävla trött på allt!

Hur som helst, det positiva idag var mötet, Lella nu ska få egen lägenhet, eller, en jourlägenhet temporärt tills dom hittat en annan lägenhet till henne som hon kan skriva upp sig på, eller hur man nu ska säga.
Det andra positiva är att jag känner att jag har läget under kontroll när det gäller allting.

Det Negativa borde jag inte ens gå in på, för då lär jag vara sur resten av dagen för det, så det skippar jag att ens skriva om!

Skolan idag funkade finfint, hade iofs bara två lektioner, men ändå något man kan tycka ha varit bra! =)

Kom hem för typ 20 minuter sedan, så nu ska jag koka nudlar, gött som satan är det! =D

Har faktiskt inte så mkt mer att skriva om nu, (tack och lov för det) eller vadååå? =D


Haha, Take Care, JessiCa.




<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin