Trött, Trött, Trött.

Jaoo,
Rubriken säger nog det mesta.

Så jävla drygt att det alltid ska vara likadant,
när det närmar sig slutet så kommer hela skiten på en gång.

För er som kanske undrar vad jag syftar på, så menar jag,
när det närmar sig sommarlov så ska alla prov komma på en gång,
har två prov redan imorgon,

Jag hade faktiskt tänkt så att jag skulle plugga i helgen så jag verkligen kunde allt bra,
men så blev det inte, ist tillbringade jag helgen med farsan och brorsan, vilket iofs var mkt bättre än att öva till prov, men sedan kanske man får se det på annat sätt, vilket är viktigast, öva på prov, eller spela kort och tv spel?
Well well, man tänker inte så smart innan man faktiskt kommer på att pluggandet hade varit bättre att ta i förstahand, skitsamma, nog om det!

Förövrigt så har det typ inte hänt ett skit idag,
lång dag i skolan, var inte hemma innan klockan 5,
lagade mat,
drack ett antal liter kaffe (kanske lite överdrift)
dushade, och resten av kvällen har gått åt till att läsa på... Prov >.<

Blir väl inte uppe så länge till,
känner att jag måste få lite mera sömn denna natten än förgående, eftersom jag inte somnade innan klockan 3-4 någongång typ... Inte bra, men så kan det va ibland! =D

Nu ska jag iaf inte sitta här mer,
för då glömmer man bara bort tiden.



Take Care, JessiCa.


Jaoo,   Rubriken säger nog det mesta.    Så jävla drygt att det alltid ska vara likadant,  när det närmar sig slutet så kommer hela skiten på en gång.    För er som kanske undrar vad jag syftar på, så menar jag,  när det närmar sig sommarlov så ska alla prov komma på en gång,  har två prov redan imorgon,    Jag hade faktiskt tänkt så att jag skulle plugga i helgen så jag verkligen kunde allt bra,  men så blev det inte, ist tillbringade jag helgen med farsan och brorsan, vilket iofs var mkt bättre än att öva till prov, men sedan kanske man får se det på annat sätt, vilket är viktigast, öva på prov, eller spela kort och tv spel?  Well well, man tänker inte så smart innan man faktiskt kommer på att pluggandet hade varit bättre att ta i förstahand, skitsamma, nog om det!    Förövrigt så har det typ inte hänt ett skit idag,  lång dag i skolan, var inte hemma innan klockan 5,  lagade mat,  drack ett antal liter kaffe (kanske lite överdrift)  dushade, och resten av kvällen har gått åt till att läsa på... Prov >.<    Blir väl inte uppe så länge till,  känner att jag måste få lite mera sömn denna natten än förgående, eftersom jag inte somnade innan klockan 3-4 någongång typ... Inte bra, men så kan det va ibland! =D    Nu ska jag iaf inte sitta här mer,   för då glömmer man bara bort tiden.        Take Care, JessiCa.            Henrik Bengtsson, <3


Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin