Vart tog dagen vägen?

Ja man kan fan undra, denna dagen har juh rusat iväg p.g.a att man ställde fram klockan en timme inatt!

Wellwell,
Denna helgen har varit kanon,
brorsan kom i fredags och stannade till idag,
igår åkte vi bland annat in till borås och hälsade på bror, EK, och AliCia,
och senare framåt kvällen så spelade vi kort mm.

Idag åkte brorsan hem, och jag och farsan drog in till borås igen
till andra bror och EK,
Direkt när vi kom dit så tog vi oss en promenix till MAXI,
Jag, Farsan, Ande, EK och lilla AliCia,
sedan käkade vi där och så,
myys!

Sedan på hemfärden svängde vi förbi net on net,
där farsan inhandlade sig en bärbar dator, niiCe! =D

Nu händer det nog inte så mkt mer ikväll för min del iaf,
ska slänga på lite kaffe,
sedan bara sätta mig ner och läsa på prov.

Härlig söndagskväll,... Or not!




Take Care, JessiCa.






Jag Älskar Dig, Och Jag Saknar Dig Som Fan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin