Fredagen den 8 Maj.

Sitter nere på min gamla praktik och arbetar idag igen,
som nästan alla dagar! =)



Ska snart upp till skolan, min sista lektion börjar klockan 12 och slutar kvart i 2,
och det är enbart Ip-timmar-teori, gött!

Sedan pyser väl jag hemåt,
funderar på att arbeta lite över helgen, för ju mer jag får in, desto bättre.
Och att sitta vid datorn är aldrig för ansträngande faktiskt, inte vad jag tycker,
och jag har hittat en perfekt sida nu för att hitta information snabbt och lätt! =)

Wellwell,
jag är väl tillbaka senare, för nu ska jag börja dra mig uppåt,
eftersom det tar en stund att gå, + att det är gött att kunna ta det lite lugnt.




Take Care, JessiCa.





Henke, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin