Lördagen den 9 Maj.

Trött och sleten är vad jag är idag...


Jaoo,
Kom nyss hem typ, har varit inne i borås en sväng och först hälsat på Leifs dotter Zandra, Leif var oxå där, sedan drog vi vidare till brorsan och E.K och var där en stund, snackade lite och drack kaffe.
Sedan drog jag och farsan vidare ner till Maxi för att handla, sedan drog vi hem.

Igår gick jag och MarCus ut för att möta Jocke och få tillbaka pengar vi skulle ha,
sedan drog jag hem och senare kom MarCus upp hit, så drack vi bärs, kollade film, och spelade kort och sådant,
skoj skoj.

Har lust att hitta på något, men kan inte komma på vad?
Ska iaf tvätta som en stolle idag, antagligen ta mig någon bärs, och städa mitt rum om jag orkar,
ser fan förjävligt ut där inne >.< !

Är det någon mer än jag som stör mig på bloggerskan Kissie?
Fyfan vilken fjortis hon är,
och hon verkar inte vara så där jätte omtyckt av läsarna, och det enda hon gör är ju att se ner på sina läsare,
varför läser alla hennes blogg då undrar jag?
Jag menar, hon tjänar sina pengar på sin blogg, för att dom flesta läser den,
ändå gör hon inget annat än att skriva skit och ingenting,
fruktansvärt tråkig människa, faktiskt!
Min åsikt, vet inte vad andra tycker, men hon är fullständigt ointressant,
man nästan skäms för att man ens har besökt hennes sida  E n b a r t  två gånger. >.<,
Och det enda hon verkar kunna försvara sig med är
"Alla är avundsjuka på mig"
Nej, alla är inte avundsjuka på henne, finns inget att vara avundsjuk på anser jag,
Och hur bra skulle det gå för henne om internet världen skulle rasa?
Inget mer bloggande för henne, inget att tjäna in pengar på,
snälla,  l å t  d e t  h ä n d a, fatta vilken kul grej egentligen! =D


Skitsamma, orkar inte sitta och skriva mer om henne nu!


Nu ska jag iaf slita mig från datorn,
ta mig en cigg
och sedan komma igång med tvätt och städ.




Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin