Måndagen den 25 Maj.

Kaffe & sugrör och en jävla massa uppgifter,


Har blivit jävligt osocialt här igen märker jag,
blir så ibland, och det är varken första eller sista gången skulle jag tro.

Haopp,
vad har hänt på sista tiden då?
Åkte till älskling i onsdags, eftersom vi skulle på tävlingen som jag skrivit om,
typ 3 timmars lastbilsfärd, sedan kom vi slutligen fram,
sedan dagen efter gick vi upp tidigt,
tävlingen började vid 9 typ,
jag och Emelie (Mickes dotter) satt i husvagnen,
perfekt utsikt över ett av spåren, gött!
Så spelade vi lite kort och sånt,
sedan åkte vi hem igen vid kanske 5,
var väl hemma vid halv 8-8 eller ngt, minns inte riktigt.
Skitsamma, sedan var man iaf redigt trött så det blev TV resten av kvällen...

kom hem i fredags,
satt hemma och jobbade iprincip hela kvällen,
tog moppen dagen efter tillbaka till darling,
jag, Henke och Calle tog moppe och cykel och drog till Lasse,
där även Cicci och massa andra var,
vi drack bärs och sånt, och så spelade vi kubb,
nice! =)

Nu är jag hemma igen,
måste städa och tvätta idag,
jobba, och fixa skolarbeten!
Mkt att göra, men skitsamma, det löser sig!


Nu ska jag iaf ta mig en cigg, skriver kanske mera sedan,





Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin