Måndagen den 18 Maj.

Jag vet att det har blivit lite dåligt skrivande men har helt enkelt inte haft tid!

Sitter för tillfället i skolan nu, har precis haft prov i pneumatiken,
tror faktiskt att det gick jävligt bra! ^^
Sedan har vi bara en lektion kvar, sista dryga helvetetslektionen,
dator, >.< så förbannat drygt och tråkigt!
Speciellt när man måste gå på den och den slutar 16:10. . .

Hur som helst, hinner nog inte skriva så mkt mer nu,
eller hinner gör jag, men lika bra att skriva senare när jag vet mer om
dagen och hur den har varit o.s.v! =)

Och anledningen till att jag inte har haft tiden att skriva beror enbart på
att jag har arbetat, grejat i trädgården (hoppas mina buskar klarar sig =( )
HAHA!
Faktiskt sant, mina buskar såg väldigt hängiga och fula ut, men får hoppas
att dom piggnar till igen nu när jag gjorde iordning dom så fint! =)
Tro mig eller ej, jag är verkligen ingen trädgårdsmänniska,
men ibland är det faktiskt jävligt roande och kul att greja där ändå,
speciellt när man har älskling och farsan till sällskap! =D



Wellwell,
nu orkar jag inte skriva mer,
så jag skriver mer när jag är hemma sedan,
och då ska jag skriva mer om AliCias dop och mycket mer om helgen! =)

Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, jag älskar dig som fan, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin