Onsdagen den 6 Maj.

Sitter i skolan för tillfället på min sista lektion för dagen.

Onsdagar är alltid lika goa,
först en lektion på morgonen och sedan rast till halv 1, det är gött som fan.
Har datorgrafik nu, och det suger som fan ju, inte något kul, och ingen i klassen verkar kommit speciellt långt i det heller för den delen...

Idag efter skolan så pyser jag till Älskling, myys, speciellt när man tänker på vädret oxå,
det är typ sådär mysväder idag tycker jag,
inte för att jag gillar skitväder, men om det ändå ska vara det så kan man lika gärna stanna inne och kolla film eller något...

Antagligen så har jag åkt på en helvetes jävla pollenallergi,
eftersom jag blev sjuk som attan över helgen, så jag har fått allergitabletter nu iaf, men nu när det väl regnar och skiten dämpar, så ska jag bli riktigt sjuk, inte pollensjuk,  R i k t i g t  S j u k, >.<
Näsan rinner som fan, och huvudet spränger som jag vet inte vad,
har jag tur eller? Skulle knappast tro det...
Och som jag sagt innan, jag  KAN  inte vara hemma från skolan nu när alla prov och förberedelser är,
förjävligt! >.<
Skitsamma, bara två dagar kvar iaf, sedan helg och det är underbart, för då kan man vila ut sig fullständigt.

Hepp, jag kanske ska försöka komma igång med arbetet för en gångs skull, eftersom jg inte har så mkt tid på mig längre, inte så jävla bra va?!

Skitsamma, jag är tillbaka imorgon iaf.



Take Care, JessiCa.


Och förresten, GRATTIS SOM FAN  H E N K K A  för att du, om det nu är så illa, ska bli farsa, OMG OMG!
Ditt jävla skitsnack håller inte i längden, du är patetisk, om du nu ska kunna fixa brud, så se till att inte vara någon  k v i n n o m a k t h a v a r e  för dom, och att inte behandla dom andra så som du behandlade henne!
GOOD LUCK!






Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin