Oooooooh så fiiiiiint!!

Städat som en jävla toook och dricker för tillfället bärs som satan! =D


Mjoo,
Det är väl vad jag gjort dom senaste timmarna,
druckit öl och städat som en idiot,
men fint blev det iaf! =D


Mina bärs börjar ta slut, måste försöka fixa mer, men det löser sig nog,
lite har jag kvar iaf,
så jag klarar mig kanske på det, förhoppningsvis!

Näe nu blir det att fortsätta dricka, lyssna musik,
spela med farsan och mycket mer,
jag är sugen på basen oxå,
jävligt sugen,
så kanske blir att lira lite bas oxå? =D


Wellwell,
skitsamma, det löser sig! =D



Älskling lyckas nog fan med allt,
han hade plurrat i när han var och fiskade,
och tro det eller ej,
han hade telefon jäveln i fickan,
så den blev oxå badad... För  A N D R A  gången...
Får väl se om den funkar sedan, eller om jag ska fixa en ny åt honom igen.
Det löser sig nog, precis som allt annat! ^^



Nu ska jag iaf försöka komma på något, jag vill SPEEEELA. . .
det ska jag göra oxå! =)




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, du lyckas nog faan med allt,
men jag älskar dig som tusan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin