Åsikt!

Fick hem ett häfte idag om att jag skulle fylla i ett formulär angående vården och om hur jag tycker, så visst, jag ställer upp, men kom då på att jag inte kunde kryssa i annat än "dåligt" typ.
Jag allvarligt H a t a r invandrarläkare som inte tar en på allvar, och nej, jag drar inte alla över en kant, men på stenbocken i ulricehamn, OMG säger jag bara, dom tar inte sina patienter på allvar och har aldrig gjort!
Jag har haft många problem, som:
Halsfluss,
Infektion i balansnerven,
halft öroninflamation,
och någon "obegriplig" sjukdom, (dom kunde aldrig lista ut vad det var, men kunde vara dödlig)
Och ändå blivit hemskickad.
Okej, jag fick pencilin som en chansning på den sista "okända" grejen jag hade, men inget allt.
Och när jag sedan snackat med andra så är jag tydligen inte den andra som blir så illa bemött...
En tjej hade ringt dit efter att ha haft såna magknip så hon till och med sket blod (ja, låter hemskt och äckligt, men sant) >.< det dom sa till henne var: "Tänk på dina matvanor, här har du inget att göra"
En klasskamrat bröt armen, läkaren gipsade på fel sida (dumfan) och tro fan att det oxå var en utländsk, så i snart två års period så har han fått pendla till sahlgrenska i gbg för operationer och nu ska han tydligen få operera igen för det gått så fel...
Det är bara en liiiiten del av allt jag vet..
När jag skriver detta så får jag god lust att anmäla kliniken (?) (kan man säga så?) Inte bara för min egna skull, utan för alla andra som faktiskt råkar riktigt illa ut!!

emma

fan va najs (: jag har bara tagit det lugnt ikväll och umgåtts med killen

2009-11-07 / 00:23:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin