Finns ingenting att göra,

Har kikat runt på nätet en stund, men finns inte så mkt kul att se där för tillfället, och knappt någon som uppdaterar så har inga bloggar att läsa heller, förutom dom som jag klickar mig in på och läser, sedan har jag läst lite i en bok jag börjat läsa, "pojken som inte fanns", andra boken av "pojken som kallades det" men... Uttråkad som jag är, så är det till och med svårt att sitta och läsa i en bok, så jag har städat lite granna ist, gjort iordning det lilla i köket, och sedan städat toaletten, men, som jag sagt förut, finns inte såååå mkt att städa i nu när allt är nerpackat och i en enda stor röra, och några köksmöbler och vardagsrumsmöbler har vi inte heller för tillfället, inte så mysigt va,
meeeen, snaaaart så flyttar vi till den nya lägenheten, LOVE!

Mad

"Pojken som..."-serien är grymt bra. Fruktansvärda men ack så bra!

2009-11-24 / 19:01:42
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin