Good morning,

Vaknade för en liten stund sedan av att Micke kom och hämtade Hero, så han får springa av sig med dom andra hundarna. Ska upp och fixa lite kaffe nu tror jag, sedan ta mig en dusch,
ikväll så ska vi ju på kalas allihopa,
Henkes farmor fyller 85 år, så det ska firas idag. Och dessutom kommer Calle hit idag med, men jag tror inte vi är hemma när han kommer, men hur som helst, så har jag inte tid för dator mer för tillfället, nu är det kaffe och frukost som gäller, men skriver senare igen, för jag måste skriva det jag hade tänkt att skriva igår, för det är något som alla borde tänka på, och som säkert många känner igen.



So long,

Malin - RocknRoll

det är riktigt irriterande med spam..

2009-11-27 / 10:15:42
URL: http://bestofberger.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin