Got damn,

Vad trött jag är nu,
höll på att somna framför TV:n för ett tag sedan, men drog ist in i duschen för att kvickna till liiiite iaf,
men nu ligger jag här, kikar runt lite på nätet och tjötar med folk på msn,
ska försöka att lägga mig i någorlunda tid idag iaf!

På tal om lägga sig i tid,
visst är det sjukt att när man drömt färdigt sin dröm så är man hur pigg som helst när man vaknar, medan man drar ut på tiden och förlänger alarmet till sista stund när man är inne i en dröm,
imorse var en sådan morgon, när drömmen tog slut så vaknade jag och var klarvaken, dock var tiden bara 04:11, så det var bara till att försöka somna om igen, vilket jag gjorde, och vaknade sedan 2 timmar senare... OCH VAR PIGG IGEN!!!

Tummen upp på det, tänk om alla morgonar kunde vara så!

Ness

haha lugnt :D

2009-11-25 / 21:05:40
URL: http://sness.blogg.se/


Bästa syster ;)

Så skriver du inte till miug på msn din bajj :D



2009-11-25 / 22:36:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin