Jag hatar det!

"Försov" mig imorse, den riktiga sanningen, ställde larmet på telen igår, och har antagligen lagt den alldeles för nära kanten, för den hade nämligen åkt i golvet så tror ni jag hade något larm!? Nej!
Så jag vaknade 06:53 (ungefär) och fick se min tele på golvet, slängde ihop den fort som fan, och då var klockan 06:55, och bussen går 06:57, så det sket sig totalt. OCh att ta en senare buss hade gjort detsamma, för vid 8 skulle vi åka på mässa, så den missade jag oxå... FAN, FAN, FAN!

Jaja, då har jag iaf tid idag så jag kan ringa lasarettet i borås (och hoppas att jag kommer fram denna gången)
och så kanske jag förhoppningsvis kan bli klar för flytt med, hoppas!

En modells liv

Hej! Har lagt upp modellbilder på min blogg nu, jag vill gärna att du kommenterar vad du tycker : ) modellinglove.blogg.se KRAM!

2009-11-10 / 14:05:16
URL: http://modellinglove.blogg.se/


emma

jodå tack (: vad sysslar du med idag missy?

Annie

Det är illa om man måste säga att man har försovit sig då man vaknar 06.53. Då måste man verkligen gå upp tidigt på morgonen. jag lider med dig ;P



trevlig kväll!

2009-11-10 / 18:20:06
URL: http://zoodoo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin