Jävla oflyt! >.<

Gick upp vid 6 tiden, fixade iordning mig, gick ut en sväng med hunden och tog sedan bussen till skolan, och när jag väl kommer dit... Ja, då stoppar Emil mig & säger att vi inte har någon svenska (!), för läraren skulle ha 3:orna på något prov. Jaha tänker jag, då börjar vi alltså vid kvart i 10, men om vi har tur så kan vi snacka med samhällsläraren och be om hemuppgift ist, men när vi letar efter honom så säger dom andra lärarna att han inte var i skolan och inte skulle komma på hela dagen!!
Så jag har alltså gått upp klockan 06:00 i onödan, gått ut till bussen i spöregn och kyla, och åkt till skolan heeelt i onödan, jävla oflyt!

Pillan

Hej du, de som står om kissie är sant, en tjej tog livet av sig pga allt kissie har sagt om att alla feta tjejer är inget värd osv... Hon kritiserar andras bloggar (tjejer) att dom har små bröst å retutchar duktigt sina egna bilder eftersom hon trycker upp brösten så mycke så bröstvårtan syns då suddar hon bort de osv!. är de ok tycker du??! Nej de är de inte! man ska va den man själv är å inte leka någon annan för att hon tycker det! har du några mer klagomål så kan du ju höra av dej till mig!

2009-11-18 / 12:46:49
URL: http://pillanmariaofsweden.blogg.se/


sallysex

:s

2009-11-18 / 13:01:49
URL: http://sallysex.blogg.se/


Pillan IGEN

ja vi är 16 år, bor i härnösand, går media på härnösandsgymnasie, 93-02-10 vill du veta nå mer?...

småflicker, a jo visst! å varför skriver du till mej att de är ett fritt land å att man få skriva sina åsikter de är ju det vi gör! tänk me hjärnan innan du öppna käften! :)

2009-11-18 / 13:07:30
URL: http://pillanmariaofsweden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin