Kaffe & Cola och en jävla massa tjöt!

Blev klar med allting för ett tag sedan, så nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå.
Tacka fan för att Cicci håller mig sällskap iaf! =D
Har suttit och druckit kaffe i typ en timme nu, (tiden går fort) men nu ska vi väl gå över till colan och röka ännu ett par cigg, niCe.

Vill så jävla gärna åka in till borås imorgon och häla på bror, E.K och AliCia, men vet inte om jag vågar,
eftersom jag är sjuk och så, för jag vill gärna inte smitta någon av dom, oavsett om det inte är swine flu jag har, så kanske någon annan jag smittar blir sjukare och får det, och lilltösen har ju dessutom sämre immunförsvar än oss vuxna... Men... OM vi åker dit iaf, så får jag väl ta på mig gasmask eller ngt, haha! (skämt åsido)
Men who knows, jag kanske är mkt bättre imorgon?
Håll tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin