Nu ger jag fan i dethär!

Nu går jag fan och lägger mig, värken tar fan kol på mig, känns som sån där extrem träningsvärk som man hade när man var liten, remember? Och inte nog med det, så fuckar sig nätet exakt heeeela tiden, and i´m going crazy!
+ att jag lyckligtvis har smetat ner halva datorn + alla tangenter med nagelolja nu oxå, typiskt!
Tacka fan för att jag fick tillbaka mina nageltider iaf,
så nu ska jag dit den 6 december igen, för som dom ser ut nu är total... KATASTROF!!


Nattinatti,

emelie -

Svar: jodå, det har jag allt men är sjuk så har varit hemma hela dagen och det har varit lite långtråkigt :)

2009-11-24 / 23:05:05
URL: http://mewlii.blogg.se/


Annie

Nu har jag gjort det och jag har inte börjat gå baklänges än iaf ;P Näe men jag tänkte såhär i slut ändan, att det finns ju en anledning till varför sjukvården rekommenderar att man ska gå och vaccinera sig. Så jag tog det stora beslutet att göra det ;D

2009-11-24 / 23:23:12
URL: http://zoodoo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin