Seeeegt,

Som fan,
håller på att tömma min tele nu på bilder och musik, det jag har haft i den har varit sedan jag skaffade skiten, så hade hur mkt bilder som helst från för längesedan, som bl.a jag och en gammal vän hade som hobby att ta bilder för att enbart få folket bakom oss på bild, det var för övrigt jääävligt kul, ska inte säga något annat,
Att se folks miner och hur mkt mer dom aktade sig för kameran, hahaha!


(kolla ungjäveln i bakgrunden hahahahahahahha!)

Oooh, så heta, eller hur" :.:

Näe men allvarligt, som jag sa, raderar massa från min tele nu, för jag känner att jag inte har tillräckligt med plats längre,
huvudsaken är ju att jag sparar bilderna, eller hur =D
Ha Ha!
Och ja, angående bilden,.. Vi härmar faktiskt en jävla sepeskadad socialsekreterare som vi lyckligtvis råkade ut för. tacka fan gudarna för att ni andra slapp det iaf.

Ness

haha go bilden (;

2009-11-23 / 01:37:04
URL: http://sness.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin