Slö & Jävlig,

Är fortfarande kvar hos Zizzi & Micke,
dom har dessutom besök av Zizzis föräldrar och Billy.
Börjar bli riktigt slö, men tur är väl det, för då somnar jag lätt ikväll iaf, eftersom jag ska upp klockan 5 imorgon igen, men på tisdag så är det sista dagen på APU:n innan jul, sedan ska jag ut på APU sedan igen vecka 5 om jag minns rätt.
Känns som att tiden kommer att rusa iväg fullständigt nu, och jag längtar till nästa helg då jag ska fixa mina naglar igen, det är knappt att dom sitter kvar, men helt otroligt att jag faktiskt inte tappat någon än, förutom en, men den slet jag iofs loss.


Wellwell,
jag skriver mer senare,

Och glöm inte att kika in på Zizzis blogg nu dårårårå!!!



So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin