Sorry,

För seg uppdate, men har verkligen inte hunnit med datorn idag typ,
vi har varit i borås typ hela dagen, var först i knalle och kikade runt och handlade lite granna, jag köpte bl.a en parfym som luktar awsome, kan typ inte sluta lukta på den haha, och sedan blev det lite skit till datorn typ,
sedan drog vi iaf upp till bror, E.K, och lille AliCia, och jag blev helt chockad av att se hur glad AliCia blev över att få se Hero, haha, han fick inte vara ensam en enda stund, för hon verkligen sprang efter med världens leende, älskade lilltös!
Var iaf väldigt mys att träffa dom idag! <3

Btw, det är ju E.K som fixar min design, hon ska snart få göra en ny design åt mig, bara jag kommer på hur jag vill ha den, men hon har iaf fixat designen åt en vän till mig nu, skicklig som hon är, och jag tycker det blev skitbra, kika gärna in på hennes blogg och lämna en kommentar,

Klicka HÄR för att komma till bloggen,

Jag är avundsjuk...

Anonym

OJ vad emo du är!

2009-11-21 / 20:59:19
URL: http://whatbananadid.blogg,se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin