Helvetes jävla skit!

Försov mig rätt gött idag, eftersom att jag antagligen lyckats stänga av mitt skit alarm i sömnen,
vaknade för en liten stund sedan, och vet fan inte hur jag ska göra,..
Antingen ta en buss in till ulricehamn, (spelar ingen roll vilken buss jag tar, för jag hinner bara med en lektion ändå) eller oxå sjukanmäla mig och plugga hemma ist, för jag har allt material jag behöver ha här hemma. en så är det ju det med, jag vill inte ha frånvaro heller...

H E L V E T E !

Sånt här sabbar hela min jävla dag!!

Ida

HAHA!!! Det va väldigt smart av dig med det där med tvättmedlet att byta ut det haha. du måste ju bara berätta om dom snodde det igen . :D

2009-10-02 / 12:28:54
URL: http://sockertoppens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin