Klar för idag,

Med packningen iaf, orkar inte mer, måste fixa iordning mig och skit för kvällen,
blir iaf förfest uppe hos Ingvor, eller, förfest och förfest, kanske ska kalla det fördrick ist, men iaf, och senare drar vi vidare till forntidsbyn och blir askalas!
Har dessutom beslutsångest och vet inte vad jag ska ha på mig idag, Jeans, kjol, klänning? Hmm, coh vilka skor, högklackat eller lågklackat? Snacka om bekymmer!

Nu har jag iaf inte tid att sitta här mer,
Tänkte att jag skulle upp till Ingvor och erkänna att det var jag som bröt sönder hennes nummerplåt och gav ut hennes nummer på olika heta linjen nummer... Eller oj, det vet hon ju redan, så den saken var ju redan uppklarad, mitt minne ibland asså >.< Haha!

Näe men allvar i saken,
nu ska jag sminka mig sedan pyser jag!


hare guttans!

johanna

Vad blev det för klädsel till slut då? ♥

2009-10-18 / 10:25:10
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin