Sammanfattning om gårdagen,

Fyyyyy satan säger jag bara,
vilket röj det var igår, askul! Går fortfarande och skrattar för mig själv.
Började med att vi satt uppe hos Ingvor och drack lite med dom, sedan cyklade vi till forntidsbyn och där var det ett jävla drag, höll på att bli bråk dessutom, en äcklig f*ttkäring som gick på mig utan anledning, så jag gjorde en pay back och dansade med hennes "kille" ett bra tag, och då satt hon bara på en stol och blängde haha! Hur som helst, vi drog väl därifrån vid 1-2 någongång? Och skulle på efterfest, men Cicci "försvann" (det var nog jag mer som råkade cykla ifrån dom) så jag gick upp till Ingvor och folket och snackade lite till, och där fanns även två personer som var väldigt intressanta att prata med, två personer som känner till en familj väldigt väl! Sedan var jag ute och letade efter Cicci och hittade henne tillslut, så var det ännumera röj.

Vi höll på till klockan halv 7 imorse innan vi väl beslöt oss för att sova,
vaknade igen vid 1 och var fortfarande full >.<

Joo, dendär dagen som vi bara skulle dricka lite granna för att slippa vara bakis dagen efter, vart tog den dagen vägen? För vi tog ju det knappast lugnt med vårat intag av alkohol, haha!

N

taack själv :)

2009-10-18 / 21:25:38
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin