Jag är så jävla trött!

Har inte hunnit uppdatera ett skit idag,
fick gå upp klockan 5 imorse för att ta en tiiidig buss, skulle nämligen lämna Herobusen i ulricehamn hos Lella idag!
Så var i skolan redan klockan 7 imorse,
Trött som fan nu, så tänkte att jag skulle kika på en film och vila lite, vill ju inte direkt däcka ihop redan klockan 9-10 ikväll nu när brorsan äntligen kommer hit för att stanna över helgen! :)
Hur som helst, jag skriver mera senare, har nog en hel del att skriva, fast frågan är bara om jag har orken till det?!
Men det märker vi väl! ;)

Btw, fan vad skumt det är att använda den stora laptopen nu, har ju använt min lille dator i två veckor nu, eftersom den stora blir helt fucked up när man har igång den i åsarp(!!)
joo, jag vet att det låter sjukt, men i åsarp så krånglar den som fan, medans den funkar felfritt här hemma...
Kanske beror på det mobila bredbandet? Fast det vore jävligt konstigt det med iofs!


Hur som helst,
nu är det film och vilo time, vi hörs sedan!


So long,

A2K

Sv: Typ, svara på kommentarer... börjar bli så sjukmånga att man nästan inte ens hinner med! Sedan producera musik och umgås med en rappare bara, hehe. Själv?

2009-09-18 / 18:56:58
URL: http://www.a2ktheproducer.se


Josephine

sv: jasså varför så tidigt ? :P jo med mig äre bra :) vad gör du nudå?

2009-09-18 / 19:07:01
URL: http://stjupid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin