Jag har sagt det innan,

& Jag säger det igen,
vad vore en fredagskväll utan en iskall bärs?
Bra fråga, men kunde iaf inte ge fan i ölen, men ska ändå ta det lugnt med drickandet.
Råkade somna strax efter mitt förra inlägg och blev väckt vid 7 tiden då farsan kom hem, gött iaf för nu är jag utvilad, och det är niiCe!

Btw, Har en åsikt!
Vad tycker ni om detta,
Min brors tjej E.K och deras lille tös skulle ner till en marknad idag, så E.K klädde på lillen och tog även på tunna vantar och mössa, och får sedan en kommentar om att man inte ska klä barnen med "vinterkläder" för "så kallt" är det inte ute,
Hmm, tyck vad ni vill, men,

• Det ÄR kallt ute, själv har jag gått med vinterjacka hela veckan och frysit som en stolle! (Då snackar jag mest om morgon till förmiddag)

• Vill man ha en frisk tjej, så klär man hellre med liite för mkt, än att hon ska bli liiite för kall!

• Hon var sjuk för ett litet tag sedan, och har därför lättare för att bli sjuk igen!

• Vem vill man ska må bäst? En själv än sin dotter på 1 år och en månad?
Självklart lillen, och om man känner själv hur kallt det är, tro fan att man klär på lite extra, både på sig själv och på sitt barn, för är man så liten, så kan man inte säga till om man fryser eller inte, och det är ju bara så synd om hon ska få sitta och frysa och inte kunna säga till om det.



Tänk er för fan för innan ni kommenterar massa patetiska jävla skitsaker,
sånt här gör mig så jääävla sné!
Skärp er!!

Nicole

Om du skriver skit om oss, tror du vi blir mer taggade till att kommentera? NAE!

2009-09-25 / 22:07:54
URL: http://waattos.blogg.se/


sarastiille

inte konstigt att du inte får kommentarer (;

du skriver ju inte direkt som att du vil ha några..

2009-09-25 / 22:36:41
URL: http://sarastille.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin