Joo,

Det där med oflyt!
Guick upp klockan 6 imorse som vanligt, fixade mig, drog iväg till bussen,
får en konstig känsla när jag väl kommit på bussen, men tänkte inte så mkt på det...
När jag väl kommit fram till skolan så kom jag på det..

FAAN!
Jag hade ju sovmorgon till kvart i 10, (egentligen inte, men eleverna som kuggade i engelskan förra terminen fick omprov på det idag, och dom som klarade det fick sovmorgon)
Hopp, så jag hade gått upp onödigt jävla tidigt, stressat och allt möjligt heeelt i onödan!

Men som tur var, så var Lella vaken, så jag traskade hem till henne en sväng på en kopp kaffe, sedan drog jag vidare en sväng till v.portalen och sedan var det dags för min enda lektion för dagen.

Oflyt, jotack, jävla skit!


Storhandlingen är äntligen över, tack och lov för det, och jag bara älskar när man har så mkt hemma! =)
Knappt så det fick plats ens...


Nu ska jag nana, men jag lovar bättre updatering imorgon iaf!



Nattinatti,

Marielle

Nejdå, dom gillar jag. Men skulle gilla att hennes blogg aldrig mer uppdaterades igen, mer!!! =)

2009-09-03 / 10:15:40
URL: http://mariellesjelin.blogg.se/


malin

sv:nää typ ingt:)

2009-09-03 / 17:50:28
URL: http://ausen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin