Kaffe & Snuva!

Jag kommer nog aldrig att bli frisk!!
Är trött på det här nu!
Har säkert fått svininfluensan =O Haha, näe men så illa är det inte... Hoppas jag!

Idag fick jag gå upp klockan 5, för att sedan ta bussen klockan 6,
Lella skulle passa Hero under tiden jag var i skolan, så jag åkte iväg, så när jag var i stan så ringde jag henne ca 4 ggr, men inget svar, så jag ringde hennes farsa ist, och han låg och sov, meen, jag gick upp dit iaf, i SPÖREGN!! Så torr var jag inte när jag kom fram iaf! >.<
Men så var inte Lella hemma som hon hade lovat, =O Så det blev att bara lämna Hero och sedan ge sig av upp till skolan, i ännumer spöregn! Var i skolan klockan 7, så fick sitta där i en timme typ och vänta på att lektionerna skulle börja, men som tur var så hade jag ändå massa arbeten i samhäll som jag låg efter med, så jag satte mig och fixade det iaf! Så något fick jag gjort iaf.
Frysit heeeela dagen idag, kanske inte var så konstigt iofs med tanke på att jag var dyngsur rakt igenom hela kläderna... INTE OK!

Hepp, ska iaf in i duschen nu, men skriver senare.

Take Care,

Anonym

http://alajonna.blogg.se

2009-09-04 / 22:45:56

FS

sv: Krånglar inte för mig, eller vad är det som krånglar? kram

2009-09-04 / 23:15:42
URL: http://falsksanning.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin