Kass!

Jaoo, dålig uppdatering,
men min käre pojkvän fick ett ryck och kände antagligen att han ville vara datornörd idag, så han har haft min dator i ett par timmar nu,
därav den dåliga uppdateringen!
Nu ska vi iaf kolla på Tv? Film?
Jag vet inte, vill kolla på wallander, men vill först se dexter, och vill ändå somna i någorlunda tid idag eftersom jag ska upp tiiidigt imorn, men men, jag märker väl snart hur det blir!

Ska kolla på katten imorn iaf, den jag skrev om för några dagar sedan, skulle gjort det för typ två veckor sesan, men har varitmassa sjuka där emellan!

Haha, btw, skvallerbloggen falsksanning la ut Paows nummer idag, hahaha så jävla rätt!
Rätt åt Paow!
Och nu har både Paow och Amir skrivit arga inlägg, hur kul som helst!







Wellwell, ska lägga mig nu iaf,


nattinatti, knattifnatti, blattisplatti!

(kom på det igår, ganska kul faktiskt!)

- H*

- haha nattinatti!

2009-09-07 / 22:42:15
URL: http://finest.se/hodamerei


Emmelist

ja jag gör det varje gång som jag äter tacos :D

2009-09-07 / 22:55:10
URL: http://emmelist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin