OMG, överreaktion och jävelskap!

"Jessica.
Du vet ju inte äns vad det handlar om.
Visst att vi tjafsa, men det är inte därför jag mår dåligt.
Men om du tycker att jag har ballat ur, och att jag är falsk och allt annat som du har sagt så får du tycka det... Alla får ju tycka och tänka som dom själva vill."



Att du har ballat ur? Yes, det har du, överkänslig, tål inte ett skit och missförstår ungefär varannat ord!
Att du är falsk? Öööh, trodde det kapitlet var över, men som sagt, överkänslig och sååå jääävla långdragen, eller som jag sa till dig, har man löst en sak, så jiddrar man inte mer om det, men det verkar tydligen vara ett jävligt svårt beslut för dig! Hur länge ska detta hålla på denna gången då? 1 månad kanske? 2 år?
Vi verkar helt enkelt inte funka ihop längre, och det är inte p.g.a mig, utan p.g.a dig själv!
För som jag och många andra säger, så har du förändrats fullständigt!
Och jag vet det, skulle det lösa sig, så hittar du antagligen något annat fel en vecka efteråt igen, så vi säger nog byebye ist, för jag vill inte ha med dig att göra så länge du inte kan vara dig själv, den du var förut!
Och jag kan säga helt jävla ärligt, jag har aldrig, sålänge jag känt dig, tyckt illa om dig, men allting förändras och även du,... Vilket jag har märkt extremt!

A2K

Sv: Yes, varsågod! Så vad händer där omkring?

2009-09-01 / 21:17:00
URL: http://www.a2ktheproducer.se


E.K

"För som jag och många andra säger, så har du förändrats fullständigt!"

Ja, du tycker det ja. Men jag har inte hört någon annan säga det?



"byebye"

Är det verkligen det du vill?

2009-09-01 / 21:25:07
URL: http://eekk.blogg.se/


Johanna

Inte för o vara sån Jessica, men skriv inte sånt i bloggen.. Taskigt o "Hänga" ut någon! Du vet ju hur ledsen och arg jag blev när nån av er minns inte vem, skrev om mig ute på nätet :S.. :) Menar bara väl sis ♥

2009-09-02 / 02:39:36
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin