Såg precis en sak.

Såg precis ett inlägg i Dessiejävels blogg...
Hon har ju varit och gjort sina naglar, och skriver sedan,

"Jag älskar att ha långa naglar, jag känner mig så jäkla snygg och fräsh då! Desutom så ser man inte lika trash ut som med fula vanliga naglar.. Som tur är heter man ju Desirée och kan göra allt sånt där! =) Erkänn att ni är lite avundsjuka nu va..? =("


"Som tur är heter man ju Desirée och kan göra allt sånt där! =) Erkänn att ni är lite avundsjuka nu va..? =("



Uhm...
Man behöver inte heta Diarré för att kunna göra naglar, men du är ju iofs IQ befriad, kanske inte konstigt att du tror en sådan sak då?
Vilken människa som helst kan göra det, sålänge dom har ett barn/studiebidrag, för det är inte så jävla dyrt som du försöker få det att låta!
Oj just det, förlåt! Glömde att din kompetens är så jävla låg att du inte ens kan gå i skolan, så kanske inte lätt för dig att veta att studiebidrag både räcker och blir över för att fixa naglarna...
Sedan såg jag ju dendär hemska bilden på hur naglarna såg ut oxå... Vem fan vill ha naglar som är helt fyrkantiga?
"Hej jag heter Diarré och jag älskar mina svampbob fyrkantnaglar"
Näe, det var inte ett dugg fint, och definitivt inte fräsht heller för den delen... Ska man fixa sina naglar, så ska det oxå se bra ut, och det var just det som dina naglar INTE gjorde!!

Anonym

Men snälla kom över det herregud

2009-09-22 / 18:29:05

Nova - Tema blogg

jodå =) har fått klagomål över lite foton i bloggen så nu har jag vart ute å tagit kort... inte min grej! >< haha! men några blev det iaf :) hur har din dag varit då? =)

2009-09-22 / 18:45:18
URL: http://gottokblandat.blogg.se/


A2K

Hehe, posta dina åsikter i hennes blogg så kanske du får mer läsare. Ett tips bara.



Sv: Riktigt välformulerat och bra sagt det dära! Jag håller fullständigt med dig. Dock så kan vissa låtar vara bra, men när det går till överdrift och blir till en vana, då blir det för mycket! Hehe, denna dag har bara varit tvättstuga, stan, handla, handla mat och hämta kameran... med andra ord, seg! Själv?

2009-09-22 / 18:50:21
URL: http://www.a2ktheproducer.se/


Sanna

Kika in på min blogg och få en boost på ditt självförtoende!

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-22 / 19:30:49
URL: http://jarske.blogg.se/


Nova - Tema blogg

me to lite trött ^^

ska du kolla på Idol idag? :)

2009-09-22 / 19:39:02
URL: http://gottokblandat.blogg.se/


Anonym

pengarna räckte inte t de helt enkelt

2009-09-22 / 19:49:22
URL: http://baraeemmys.blogg.se/


A2K

Sv: Förresten att du nämnde Marilyn Manson innan, diggar hans musik också. Haha, fick man flera nya läsare så enkelt? Vad kopierade hon av dig förresten? En "swagger jacker", med andra ord. Måste väl göra något liknande, kanske.

2009-09-22 / 20:39:48
URL: http://www.a2ktheproducer.se/


Anonym

Samma :)

svin dyrt aså , man vill ju ha råd att handla kläder me :O

2009-09-22 / 20:43:52
URL: http://baraeemmys.blogg.se/


Nova - Tema blogg

jaapp =) jag såg det :D tyvärr verkar det inte som att det skulle gå så bra för min favvis imån ;( Karolina från Polen... minns du henne? :P

2009-09-22 / 21:07:22
URL: http://gottokblandat.blogg.se/


Nova - Tema blogg

ååh, tack :)<3

2009-09-22 / 21:08:15
URL: http://gottokblandat.blogg.se/


Anonym

orka att du ens bryr dig? och duvet de där med fyrkantiga naglar, alla har det! de är de som kallas FRANSK MANIKYR ditt kött huvud.. och de med att de är dyrt hon kanske går till en bra salong där de kostar mkt! fast du kanske gillar att gå till ställen där de bara kostar 500 kanske? ;) synd för dig för du kommer aldrig bli som dessie, och orka att du kommentera i hennes blogg att hon hämar dig? vet hon ens vem du är?! skulle knappast tro de lilla gumman, så ta dina kommentarer och inlägg och stoppa upp de i din uppblåst bara fitta ;) PUUUUUSSSS

2009-09-23 / 14:01:51

Anonym

orka att du ens orkar dry dig? och de där med fyrkantiga naglar, alla har det. de är de som kallas FRANSK MANIKYR ditt kötthuvve... och de med att de är dyrt så hon kanske går till en bra salong där de kostar mkt, men du kanske gillar att gå till ställen där de bara kostar 500 kr? ;) du kommer aldrig bli lika stor som desiree, så de är ingen ide du försöker. Jag såg en kommentar från dig i hennes blogg där du har skrivit att hon härmar dig, HHAHAHAHHAH säger jag bara, vet hon ens vem du är?! skulle inte tro de :) så du kan ju ta dina kommentarer och inlagg och stoppa upp dom i din uppblåstbara fitta ;) PUUUSSSS

2009-09-23 / 14:09:30

Anonym

orka att du ens orkar dry dig? och de där med fyrkantiga naglar, alla har det. de är de som kallas FRANSK MANIKYR ditt kötthuvve... och de med att de är dyrt så hon kanske går till en bra salong där de kostar mkt, men du kanske gillar att gå till ställen där de bara kostar 500 kr? ;) du kommer aldrig bli lika stor som desiree, så de är ingen ide du försöker. Jag såg en kommentar från dig i hennes blogg där du har skrivit att hon härmar dig, HHAHAHAHHAH säger jag bara, vet hon ens vem du är?! skulle inte tro de :) så du kan ju ta dina kommentarer och inlagg och stoppa upp dom i din uppblåstbara fitta ;) PUUUSSSS

2009-09-23 / 14:10:19

Anonym

orka att du ens orkar dry dig? och de där med fyrkantiga naglar, alla har det. de är de som kallas FRANSK MANIKYR ditt kötthuvve... och de med att de är dyrt så hon kanske går till en bra salong där de kostar mkt, men du kanske gillar att gå till ställen där de bara kostar 500 kr? ;) du kommer aldrig bli lika stor som desiree, så de är ingen ide du försöker. Jag såg en kommentar från dig i hennes blogg där du har skrivit att hon härmar dig, HHAHAHAHHAH säger jag bara, vet hon ens vem du är?! skulle inte tro de :) så du kan ju ta dina kommentarer och inlagg och stoppa upp dom i din uppblåstbara fitta ;) PUUUSSSS

2009-09-23 / 14:10:48

Caroline

Jag gillar inte heller fyrkantiga naglar. Fattar inte grejen, det är ju snyggare med lite rundare långsmala naglar :) Äkta naglar naturligtvis :)

2009-09-24 / 09:51:41
URL: http://marycaroline.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin