Seriööööst?!

Glassbilen åker omkring som en idiot här ute och har gjort det i typ en timme nu,
hallå, dags att vakna kanske? Sommaren är över och ingen vill ha glass!! (Inte många som jagar glassblien nu eller? :S )

Kom hem vid 6 tiden, som alla måndagar och tisdagar,
just därför så dålig uppdate...
Har funderat många ggr på att ta med mig datorn till skolan för att blogga där,
men blir aldrig att jag gör det ändå, vilket iofs hade varit ganska onödigt med tanke på att jag enbart har verkstad hela måndagar och tisdagar, så hade inte hunnit blogga ändå!

Måste iaf plocka iordning här och så nu,
men sedan ska jag ägna lite tid framför datorn,
bland annat svara på kommentarer och så, och sedan läsa igenom alla 43 inlägg jag inte har hunnit läsa under dagen!



Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin