Är fortfarande inte helt okej.

Fortfarande snuvig, ont som fan i ryggen, ont i magen nu dessutom.
Halsen känns extremt torr, typ som att man svalt ett helt askfat, skaver och har sig.
Blödde dessutom näsblod för första gången på länge imorse...
Mitt imunförsvar lär ju vara kasst iaf, jävla skit!
Någon som är villig att byta imunförsvar med mig? Säg till isf! :)

Nu ska jag inte gnälla mer, har ju trots allt lov, så jag har all tid i världen att bli frisk igen, nästan iaf.

Börjar dessutom bli dags för en ny design snart med känner jag,
för som jag nämnde häromdagen, så tröttnar jag fort som satan på mina designer,
inte min vinterdesign dock, men det var ju någon som råkade förstöra den ;) haha!
Nää nu ska jag inte vara elak inte, jag ska vara nöjd med det jag får! :)




<33

E.K - Mamma till Alicia

förlåt :)

2010-02-16 / 21:18:49
URL: http://eekk.blogg.se/


Sarah

riktigt bra blogg! intressant att läsa!

2010-02-16 / 22:35:14
URL: http://miissiee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin