Trött & Jävlig.

Börjar tydligen bli förkyld igen, någonting är det iaf, näsan kliar och snuvar som satan!
Skitsamma, jag är antaligen född att vara förkyld, haha, skämt åsido.
Ska nog helt ärligt snart gå och lägga mig, är trött som satan och håller i princip på att nysa lungorna ur mig :O Känns så iaf.
Jävla kass uppdatering i bloggarna jag följer dessutom, & det tycker jag att det har varit hela helgen, ganska tråkigt med tanke på att det är bästa tidsfördrivet som finns, men men, uppdaten har sugit här med, så jag ska väl inte klaga alldeles för mkt.
Nu ska jag iaf kolla film, så får vi väl se om jag skriver mer ikväll,



Take Care,

Therese

Förkylningar är verkligen inte roliga men jag har verkligen gjort allt för att bli frisk och jag tror faktiskt att jag kan åka till jobbet i morgon!! :D Kunde till och med andas när jag vaknade, det är inte illa det, febern känner jag inte heller av :) Hoppas det går över fort för dig och att det är sista förkylningen du åker på detta året :)

2010-02-22 / 09:50:04
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin