Äntligen hemma,

Våra svenskalektioner suger verkligen nu när vi har vikarie, >.< Så det enda man gör är ungefär att vänta ut tiden så gott som det går. Förra veckan skippade jag ju svenskan på torsdagen, eftersom lektionerna är så förbannat jävla oseriösa! Men ett stort plus iaf till det vi ska göra nu, vi ska skriva uppsats om ett tag, inom området som jag är kung på, argumentations/åsiks uppsats, känns förjävla bra, och om allt går som det ska, alltså att man inte får hjärnsläpp mitt i allt, så lär jag få bra betyg, och det är niiiCe!

Nu väntar disken, sådär lagom kul...


Hörs sedan,

emma

sv; tråkigt :/ ska bara vara hemma och checka tv :)

2010-01-28 / 16:03:59
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin