Att hata är ett starkt ord,

Men jag kan nog inte säga annat.
Är det konflikter, så kan personen inte prata med mig, utan går för sig själv och surar, och när allt äntligen var löst, så letar denne person desperat efter någonting att klaga på.
Har det gällt andra och mig, så har denne personen alltid sagt att jag ska prata med personen i fråga, ist för att gå bakom ryggen, MEN, då kan ju idioten själv ta sitt sunda förnuft och göra detsamma.
Allt detta jävla skitsnack och påhitt för INGENTING!

Okej, det hände en grej på nyår,
ett jävla missförstånd så jag åkte ut i trapphuset,
men Henke hämtade mig i princip lika fort igen, och nu får jag all jävla skit för det,
alltså, det enda som "brötade till" var att jag råkade dra till min fot i dörren, och idiotkärringen kom som ett skott ner för trappan, men inte nog med det,
för Calle har varit här nu i någon dag, och kärringen har inte gjort annat än sura på honom, och hennes jävla ängladotter var ju såklart där med och stog på kärringens sida. Calle har i princip ignorerat kärringen hela dagen, med påföljd av att Daniella kommer ner hit och gapar och gnäller på honom, och när hon väl märker att Calle vilken sekund som helst exploderar, så går hon på mig ist, och försvarar kärringen till max.
Synd bara att denne lille Daniella kanske borde ta reda på sanningen först.
För enligt henne så hade jag legat avdeckad ute i trapphuset, BULLSHIT! Jag var där ute i max 15 sekunder, från att jag kom ut, till att jag reste på mig och gick in. Efter att Daniella har gått härifrån så dröjer det max 30 minuter, så plingar hon på här med all Calles packning och säger att han inte är välkommen hos sin morsa mer.
Skaffar man ett barn så får man la förfan ta hand om dom eller? Jävla idiot. Jag är så jävla arg så jag skakar! Så nu har Calle åkt härifrån, och för att inte glömma att nämna, Daniella har nyckel hem till kärringen, hon som knappt aldrig är här, och då frågade Calle om han oxå kunde få en nyckel, eftersom han är här ganska ofta, MEN, då blev kärringen bara jävligt sur, för den snåle fan kan ju inte ens betala en kopiering, som kostar sååååå mkt, not! Det var i princip det hela deras bråk började med.

Okej, nog om det,
ska inte skriva en hel bok om detta nu, för det har jag inte tid med,
men inom kort så lär jag explodera och sparka in kärringjävelns dörrjävel och fråga vad fan hennes jävla problem är.




So long suckers,

Janpan

svar : ja den är helt knäpp! blir irriterad.. vill ju ha den lagomt stor! så att man ser vad det står liksom

2010-01-03 / 14:56:14
URL: http://litefresh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin